måndag 14 maj 2012

Ingen studiemotivation.

Ställde mig på vågen  idag av nyfikenhet och där stod det 73,1 kg och vinkade upp mot mig. Även om det känns för lätt gjort att gå ned i vikt så har jag ju ändå hållit på rätt länge och tragglat. Det kanske är att de sista kg vill inte ner, men fortsätter jag och håller upp motivationen kanske det kan funka. Dock åker jag till grekland på torsdag och därmed kan man ju försöka tänka på vad man äter :) Semester blir det iaf.

Just nu finns det ingen motivation i hela världen som kan få mig att plugga sjukdomar, har suttit hela eftermiddagen och vad har jag gjort: sovit, packat resväskan, filat fötterna, ja allt som INTE skulle göras. Jag gör ett nytt försök nu sista 45 min för snart blir det städmöte. Antar att lilla jag själv får straffa mig själv och skita i gymmet och sitta och plugga för så här kan jag ju inte ha det. Förstår inte varför det ska vara så svårt..

Ush, vad dum jag känner mig som inte har pluggat. Jävla skit, men jag har ingen kraft längre och därmed får jag hoppas på det bästa imorgon och sedan har vi väl augusti i värsta fall. Jag förstår inte varför jag inte kan få ett jävla G???? eller jo jag förstår att jag gör fel, men vad sjutton. Ska man få utsätta sig för den här ångesten/pressen/stressen att jag måste klara ktc för att komma till sista terminen? Det är hemskt, att förknippa sina framtida arbetsuppgifter med ångest och press att inte göra fel => man gör fel. Jag hatar Örebro universitet av hela mitt hjärta. Jag tänker fan ta legitimationen här och aldrig mer plugga på det här jävla universitetet!

Hårda ord, men de har fan gjort fel efter fel och tror att de kan göra hur fan de vill med studenterna..

//NK


Har inget samband med text, men för att lätta upp stämningen lite
kommer lilla evert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar